شخصیت

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷN@sT@r@NƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

شخصیت

اگر شخصیت خود را با فعالیت‌های شغلی خویش می‌سنجید، پس وقتی كار نمی‌كنید فاقد شخصیت هستید.(وین دایر(



نظرات شما عزیزان:

amad
ساعت20:42---14 مرداد 1391
سلام ... ممنون از اینکه وبلاگم رو لینک کردی.... من هم وبلاگتون رو با اسم دوستت دارم لینک کردم....باز هم یاداور میشم ... وبلاگ خیلی جالبی داری... به خصوص ترانه ای که گداشتی ... قشنگه
مرسی :)


ali
ساعت20:10---8 مرداد 1391
سلام

منتظرتم

لطفا نظر یادت نره
سلام از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنون دوست من فکر کنم آدرس وبلاگتو اشتباه نوشتی میخوام بیام نمیشه میگه همچین وبلاگی وجود نداره دوباره آدرس وبلاگتو برام بنویس با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ساعت 20:7 توسط نسترن |