Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷN@sT@r@NƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

توام به من فکر می کنی؟؟؟؟

دلت واسه من تنگ نشده؟؟؟

بخدا من  همونیم که می گفتی براش میمیری

من همونیم که وقتی میدیدش از خوشحالی پر در میاوردی

من همونیم که اگه چند لحظه ازم بی خبر می موندی نگرانش می شدی

من همونم....

حالا چی شده؟کجایی؟چی کار می کنی؟

دلم برات یه ذره شده

دل تو چی؟

تنگ من شده یا واسه کسی دیگه میزنه؟؟



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت16:32---6 مرداد 1391
فاصله ها را خسته کن

تا از سر عشق دست بردارند.

من از آخرین نامه هایت

از سوز و گداز شمع

از دلتنگی کوچه ها

از کور سوی فانوس ها

فهمیدم

همه از دست فاصله سخت خسته اند.

برگرد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ساعت 16:11 توسط نسترن |