Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷN@sT@r@NƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

رفیق خوب یه نعمته اما تو نامردی رفیق

رفاقتو به هم زدی دیگه کم اوردی رفیق

هر چی که  کردی تو به من فدای یه تار موت

دیگه نمیخوام بعد از این بازم  بشم خار گلوت

چه شبهایی با هم دیگه تو کوچه ها قدم زدیم

هر چی قرار داشتیم واسه باهم بودن به هم زدی

بهم بگو یادت میاد  چقدر به عشق من خندیدی

دو نیمه از یک سیب بودیم اما رفیق تو گندیدی

وقتی بهت گفتم دلم پیش دلی گیر افتاده

گفتی برو پسش بگیر که جای دلگیر افتاده

چقدر واسه من حرف زدی که عشقش از یادم بره

قصدتو نفهمیدم که یارم از پسم بره

امون از وقتی که دستش تودست من نبود

رفاقت تو نارفیق عشقمو از کفم ربود

تورو دیدم برای اون

گلهای رنگارورنگ میبردی

تازه دونستم که چرا با من سنگین میرفتی

حالادیگه اون یار توبود دستاش از دستای من خالیه

چه بد کردی رفیق خوب تونامردی کردی به من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ساعت 21:44 توسط نسترن |