Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷN@sT@r@NƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

یادش بخیر ما بچه بودیم ، یه دستمال کهنه ای ، لنگ ماشینی چیزی پیدا میکردن ، میذاشتن لای پامون بقچه میکردن تا یه هفته بعد بازش کنن !
الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هردو طرف ، ۸ لایه محافظ ، ویتامینه ، همراه با عصاره مالت ، ۱۲ ایربگ ، کروز کنترل ، سنسور عقب ، تهویه مطبوع ، با ال سی دی و … خلاصه فول آپشن دیگه !!! از ال سی دی هم توشو نشون میده دیگه لازم نیست ره به ره بازش کنن !
 
گفت از حادثه ای لبریزم ، من پر از فریادم ، در درونم غوغاست
گفتم این حال تو را میفهمم ، دستشویی آنجاست !!!
مردها وقتی‌ یه زن بهشون میگه سردمه به سه دسته تقسیم میشن:
-اونایی که بغل می‌کنن.
-اونایی که جاکتشونو میدن.
-احمق‌هایی‌ که میگن: منم
شانس یکبار در خونه ادم رو میزنه

ولی بد شانسی دستش رو از رو زنگ ور نمیداره

بدبختی هم که کلید داره هر وقت بخواد میاد تو !

اینه زندگی ما !
من واقعا به مامان و بابام حسودیم میشه !

چون من هیچوقت نمیتونم بچه ای به باحالیه بچه ی اونا داشته باشم !
معرفتت از این سیگار هم کمتره !

تا آخرش به پام میسوزه !

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے
 
این خر درونمه که دوست داره !

وگرنه میدونی که خودم ازت متنفرم !

نفرین جدید:
الهی شتر به زور ازت لب بگیره!


نظرات شما عزیزان:

ترنم باران 2
ساعت11:09---20 مرداد 1391
سلام دوست عزیز .مرسی که لینکم کردی .قالب وبت خیلی قشنگه.در کل وبت خیلی باحاله.منم لینک کردم.اگه دوست داشتی بازم بهم سر بزن.منتظرتم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ساعت 21:26 توسط نسترن |