Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷN@sT@r@NƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد...!


گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد...!


نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ...!


سادهـ شاید ، مثلــ دلتنگـــ نباشــ... فردا روز دیگر ے ست !

                                                                                                   


 
آهاے همیشگے ترینم!

 

 

تمام فعل هاے ماضے ام را ببر..
 
 

چہ در گذر باشے
 
 

چہ نباشے
 
 

براے من استمــــــــــــــــــــــرارے
 
 

خواهے بود..
 

من هر لحظه تو را صرف مے کنم!

 

 

 

دلم برای یک نفر تنگ است....نه میدانم نامش چیست...و نه میدانم چه می کند...حتی خبری از رنگ چشم
 
 
هایش هم ندارم....رنگ موهایش را نمی دانم....لبخندش را هم ندیده ام....فقط میدانم که باید باشد و

نیست......!

 

داروخانه ها را بیهوده نگردید

 

درمان ندارد

 

درد را از هر سو که بخوانی درد است

 

آینه « نامرد » را«درمان » می کند

 

و درد

 

 

… همچنان درد است…

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

habib
ساعت22:20---2 شهريور 1391
سایت زیبایی است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ساعت 19:50 توسط نسترن |